KCVG Het Kenniscentrum Verzekeringsgeneeskunde bevordert wetenschappelijk onderzoek op het gebied van de verzekeringsgeneeskunde. Er is 1 vacature...
Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie Het Centrum Inclusieve Arbeidsorganisatie faciliteert alle partijen die zich professioneel inzetten voor de bevordering van duurzame...
Handhaving Misbruik van uitkeringsgelden willen we zo veel mogelijk voorkomen en beperken. We leggen daarom zo helder mogelijk uit wat de regels en plichten...
Overtredingen inspanningsplicht Uitkeringsgerechtigden met arbeidsvermogen zijn verplicht zich voldoende in te spannen om werk te vinden. De tabel toont het aantal overtredingen...
WW‑fraude Met de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid hebben we eind 2018 afgesproken dat we extra maatregelen uitwerken om WW‑fraude...
Fraudethema’s In 2018 hebben we voor fraudethema’s in totaal € 7,9 miljoen teruggevorderd, € 0,9 miljoen aan boetes opgelegd en...
Veel digitaal maar niet alles Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in 2018 onder druk. Oorzaak was het vertrek van veel ervaren medewerkers...
Betrekken van klanten Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers Om onze dienstverlening aan werkgevers verder te verbeteren is in 2018 het programma werkgeversdienstverlening gestart.