Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers 2019 Vanuit het programma Werkgeversdienstverlening voeren we 7 concrete verbeteringen uit om de dienstverlening aan werkgevers te versterken.
Klanttevredenheid 2019 Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in de eerste 8 maanden van 2019 gemiddeld met een 7,1 en werkgevers met een 6,5.
Aantal ontvangen klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel toont het aantal...
Oordeel over klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 handelden we 5.383 klachten af. De tabel toont het resultaat hiervan.
Klachtsoorten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel laat zien waar de...
Afhandeling bezwaren 2019 Wie het niet eens is met een formele beslissing van UWV, kan een bezwaar indienen. In de eerste 8 maanden van 2019 gebeurde dat...
Afhandeling (hoger) beroep 2019 Wie het niet eens is met een beslissing van UWV op een ingediend bezwaar, kan daartegen in beroep gaan. In de eerste 8 maanden van 2019...
Aantal Suwinet‑bevragingen 2019 Overheidsorganisaties kunnen via de applicatie Suwinet‑Inkijk persoonsgegevens van burgers in onze polisadministratie inzien. De tabel geeft weer...
Nieuwe wet- en regelgeving 2019 Regelgeving op het gebied van werk en inkomen is voortdurend in beweging en gaat vaak gepaard met ingewikkelde, vaak veelal ICT‑gerelateerde...