Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
Werkgevers beter bedienen 2019 We adviseren werkgevers die moeite hebben om geschikt personeel te vinden en brengen mogelijke kandidaten bij hen onder de aandacht die met om- of...
Proefplaatsingen 2019 Mensen kunnen met behoud van hun uitkering 2 maanden op een proefplaatsing werken. De tabel laat zien hoeveel mensen uit de verschillende...
Toetsing ontslagaanvragen 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 hebben we meer ontslagaanvragen vanwege bedrijfseconomische redenen ontvangen dan in de eerste 8 maanden...
Tewerkstellingsvergunningen en adviezen GVVA 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 behandelden we 5.900 aanvragen van werkgevers voor een tewerkstellingsvergunning en gaven we...
Sociaal‑medische beoordeling WIA 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 hebben we 39.630 nieuwe WIA‑aanvragen in behandeling genomen. De tabel laat zien hoeveel aanvragen we...
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...
Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers 2019 Vanuit het programma Werkgeversdienstverlening voeren we 7 concrete verbeteringen uit om de dienstverlening aan werkgevers te versterken.