Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...
Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers 2019 Vanuit het programma Werkgeversdienstverlening voeren we 7 concrete verbeteringen uit om de dienstverlening aan werkgevers te versterken.
Vertrouwen in vakmanschap 2019 UWV is afhankelijk van de inzet en het vakmanschap van zijn medewerkers. We stimuleren leren en ontwikkelen, resultaatgerichtheid, samenwerken en...
Kennisontwikkeling 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 zijn de volgende resultaten bereikt waar het gaat om het ontwikkelen en toepassen van kennis binnen UWV.
Moderniseren en vernieuwen ICT‑landschap 2019 Wij stellen sinds 2016 onze informatievoorzienings (IV)‑strategie vast in het meerjarig UWV Informatieplan (UIP), dat we jaarlijks actualiseren....
ICT‑categorie 1 – Continuïteit, stabiliteit en... We maken de huidige applicaties robuuster en stabieler, en werken aan verdere ontkoppeling van het applicatielandschap en de infrastructuur, zodat...
ICT‑categorie 2 – Wet- en regelgevingstrajecten 2019 In 2019 moeten we veel nieuwe wet- en regelgeving voorbereiden en in onze processen en dienstverlening inpassen. Vrijwel al deze trajecten leggen...
ICT‑categorie 3 – Modernisering en vereenvoudiging... Vereenvoudiging en modernisering hebben het afgelopen jaar meer aandacht gekregen. We moderniseren ons ICT‑landschap continu om het wendbaarder te...
ICT‑categorie 4 – Functionele doorontwikkeling en baten 2019 We verbeteren onze dienstverlening door op onze websites een duidelijk onderscheid aan te brengen tussen diensten waarmee klanten kunnen voldoen...