Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
Toetsing ontslagaanvragen 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 hebben we meer ontslagaanvragen vanwege bedrijfseconomische redenen ontvangen dan in de eerste 8 maanden...
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...
Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers 2019 Vanuit het programma Werkgeversdienstverlening voeren we 7 concrete verbeteringen uit om de dienstverlening aan werkgevers te versterken.
Klanttevredenheid 2019 Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in de eerste 8 maanden van 2019 gemiddeld met een 7,1 en werkgevers met een 6,5.
Aantal ontvangen klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel toont het aantal...
Oordeel over klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 handelden we 5.383 klachten af. De tabel toont het resultaat hiervan.