Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we op basis van een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. De tabellen tonen de...
Fraudethema’s In 2018 hebben we voor fraudethema’s in totaal € 7,9 miljoen teruggevorderd, € 0,9 miljoen aan boetes opgelegd en...
Veel digitaal maar niet alles Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Betrekken van klanten Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Klanttevredenheid Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in 2018 gemiddeld met 7,1 en werkgevers met 6,6.
Aantal ontvangen klachten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel toont het aantal ontvangen klachten sinds 2005.
Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...