Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Verbeteracties naar aanleiding van contacten met de Autoriteit... Naar aanleiding van het oordeel van de Autoriteit Persoonsgegevens hebben we belangrijke veranderingen doorgevoerd in de registratie van...
Intensivering op werk gerichte dienstverlening – de balans opgemaakt 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 slaagden we erin steeds meer persoonlijke gerichte dienstverlening aan WW’ers te bieden. De uitbreiding van...
Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
Scholingsbudget UWV 2019 Op 1 juli 2018 is de Regeling tijdelijk scholingsbudget UWV van start gegaan. De inzet van het scholingsbudget WW loopt voorspoedig. We...
Ondersteuning aan mensen met schulden 2019 In een pilot onderzoeken we onder andere welke mogelijkheden er zijn om klanten met schulden maatwerk te bieden en eventueel aan de gemeente over...
Fraudethema’s 2019 We doen onderzoek naar meer georganiseerde vormen van fraude. We hebben extra maatregelen getroffen om WW‑fraude door arbeidsmigranten tegen te...
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...