Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
Werkgevers beter bedienen 2019 We adviseren werkgevers die moeite hebben om geschikt personeel te vinden en brengen mogelijke kandidaten bij hen onder de aandacht die met om- of...
Proefplaatsingen 2019 Mensen kunnen met behoud van hun uitkering 2 maanden op een proefplaatsing werken. De tabel laat zien hoeveel mensen uit de verschillende...
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...
Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Contact met de klant 2019 Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid 2019 Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in de eerste 8 maanden van 2019 gemiddeld met een 7,1 en werkgevers met een 6,5.
Aantal ontvangen klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel toont het aantal...
Oordeel over klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 handelden we 5.383 klachten af. De tabel toont het resultaat hiervan.