Verbeteren dienstverlening aan werkgevers 2019 Vanuit het programma Werkgeversdienstverlening voeren we 7 concrete verbeteringen uit om de dienstverlening aan werkgevers te versterken.
Contact met de klant 2019 Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid 2019 Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in de eerste 8 maanden van 2019 gemiddeld met een 7,1 en werkgevers met een 6,5.
Aantal ontvangen klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel toont het aantal...
Oordeel over klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 handelden we 5.383 klachten af. De tabel toont het resultaat hiervan.
Klachtsoorten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel laat zien waar de...
Afhandeling (hoger) beroep 2019 Wie het niet eens is met een beslissing van UWV op een ingediend bezwaar, kan daartegen in beroep gaan. In de eerste 8 maanden van 2019...
Loonaangifteketen en polisadministratie 2019 UWV gebruikt gegevens uit de polisadministratie voor de eigen uitkeringsvaststelling en verstrekt ze aan derden voor hergebruik. Daarnaast...
Aantal Suwinet‑bevragingen 2019 Overheidsorganisaties kunnen via de applicatie Suwinet‑Inkijk persoonsgegevens van burgers in onze polisadministratie inzien. De tabel geeft weer...