Verbeteren dienstverlening aan werkgevers Om onze dienstverlening aan werkgevers verder te verbeteren is in 2018 het programma werkgeversdienstverlening gestart.
Contact met de klant Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in 2018 gemiddeld met 7,1 en werkgevers met 6,6.
Aantal ontvangen klachten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel toont het aantal ontvangen klachten sinds 2005.
Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Loonaangifteketen en polisadministratie Dankzij de loonaangifteketen hoeven alle gegevens over lonen, pensioenen en uitkeringen nog maar 1 keer te worden aangeleverd. Jaarlijks...
Naar een robuustere loonaangifteketen UWV en de Belastingdienst werken aan een robuustere loonaangifteketen. In 2018 werden weer een aantal belangrijke resultaten bereikt.
Gegevensbeheer Bij het delen van gegevens uit de polisadministratie komen we steeds verder tegemoet aan de behoefte van gegevensafnemers om gegevens...
Belangrijkste gegevensafnemers In onze polisadministratie stonden eind december 2018 20,4 miljoen inkomstenverhoudingen geregistreerd van bijna...