Klanttevredenheid Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in 2018 gemiddeld met 7,1 en werkgevers met 6,6.
Aantal ontvangen klachten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel toont het aantal ontvangen klachten sinds 2005.
Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Verbeteracties naar aanleiding van contacten met de Autoriteit... Naar aanleiding van het oordeel van de Autoriteit Persoonsgegevens hebben we belangrijke veranderingen doorgevoerd in de registratie van...
Intensivering op werk gerichte dienstverlening – de balans opgemaakt 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 slaagden we erin steeds meer persoonlijke gerichte dienstverlening aan WW’ers te bieden. De uitbreiding van...
Werkgevers beter bedienen 2019 We adviseren werkgevers die moeite hebben om geschikt personeel te vinden en brengen mogelijke kandidaten bij hen onder de aandacht die met om- of...
Proefplaatsingen 2019 Mensen kunnen met behoud van hun uitkering 2 maanden op een proefplaatsing werken. De tabel laat zien hoeveel mensen uit de verschillende...
Tijdige eerste betaling 2019 We willen een klant die tijdig een uitkering heeft aangevraagd op tijd uitbetalen. De tabel laat de tijdigheid zien van de eerste betalingen voor...
Ondersteuning aan mensen met schulden 2019 In een pilot onderzoeken we onder andere welke mogelijkheden er zijn om klanten met schulden maatwerk te bieden en eventueel aan de gemeente over...