Verbeteren dienstverlening aan werkgevers Om onze dienstverlening aan werkgevers verder te verbeteren is in 2018 het programma werkgeversdienstverlening gestart.
Gegevensbeheer Bij het delen van gegevens uit de polisadministratie komen we steeds verder tegemoet aan de behoefte van gegevensafnemers om gegevens...
Kennisontwikkeling Wij doen analyses op maatschappelijk relevante thema’s en voeren onderzoeken uit die ons helpen om onze dienstverlening verder te verbeteren....
ICT‑prioriteit 1 – Continuïteit, stabiliteit en... De afgelopen jaren is de basis van ons ICT‑landschap op orde gebracht. We richten ons nu vooral op ontkoppeling van het applicatielandschap en op...
ICT‑prioriteit 2 – Wet- en regelgeving In 2018 moesten we veel nieuwe wet- en regelgeving voorbereiden en in onze processen en dienstverlening inpassen. Vrijwel al deze trajecten leggen...
ICT‑prioriteit 3 – Vereenvoudiging en modernisering Vereenvoudiging en modernisering hebben het afgelopen jaar meer aandacht gekregen. De komende jaren blijven we hierop inzetten, om ons...
ICT‑prioriteit 4 – Functionele doorontwikkeling en baten Met de afronding van het project Toekomstbestendig Digipoort begin 2018 kunnen we betaalspecificaties, brieven voor de Ziektewet en de...
Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
WIA/WGA-dienstverlening 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 voerden we 54.154 gesprekken met 22.208 WIA/WGA‑uitkeringsgerechtigden die sinds 2017 onze op werk...