Veel digitaal maar niet alles Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in 2018 onder druk. Oorzaak was het vertrek van veel ervaren medewerkers...
Betrekken van klanten Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Klanttevredenheid Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in 2018 gemiddeld met 7,1 en werkgevers met 6,6.
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...
Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Klanttevredenheid 2019 Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in de eerste 8 maanden van 2019 gemiddeld met een 7,1 en werkgevers met een 6,5.
Aantal ontvangen klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 ontvingen we 5.378 klachten, 8% meer dan in dezelfde periode in 2018. De tabel toont het aantal...
Oordeel over klachten 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 handelden we 5.383 klachten af. De tabel toont het resultaat hiervan.