Betrekken van klanten Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Contact met de klant Klanten kunnen steeds meer zaken online regelen met UWV. Maar het blijft natuurlijk ook mogelijk vragen telefonisch te stellen. De tabel toont om...
Klanttevredenheid Uitkeringsgerechtigden waardeerden onze dienstverlening in 2018 gemiddeld met 7,1 en werkgevers met 6,6.
Aantal ontvangen klachten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel toont het aantal ontvangen klachten sinds 2005.
Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Verbeteracties naar aanleiding van contacten met de Autoriteit... Naar aanleiding van het oordeel van de Autoriteit Persoonsgegevens hebben we belangrijke veranderingen doorgevoerd in de registratie van...
Nieuwe Ziektewet-arbodienstverlening Per 1 januari 2019 gaat een nieuwe werkwijze in voor de Ziektewet‑arbodienstverlening. Deze is erop gericht om klanten snel de...
Intensivering op werk gerichte dienstverlening – de balans opgemaakt 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 slaagden we erin steeds meer persoonlijke gerichte dienstverlening aan WW’ers te bieden. De uitbreiding van...
Werkgevers beter bedienen 2019 We adviseren werkgevers die moeite hebben om geschikt personeel te vinden en brengen mogelijke kandidaten bij hen onder de aandacht die met om- of...