Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we op basis van een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. De tabellen tonen de...
Wajong-dienstverlening Met 38.200 Wajongers met arbeidsvermogen die niet werken of voor wie niet een re‑integratietraject is ingekocht, hebben we minimaal...
Veel digitaal maar niet alles Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Betrekken van klanten Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers Om onze dienstverlening aan werkgevers verder te verbeteren is in 2018 het programma werkgeversdienstverlening gestart.
Dienstverlening om WW’ers en werkgevers bij elkaar te brengen 2019 Mensen met een WW‑uitkering die dat nodig hebben, bieden we met een persoonlijk gesprek dienstverlening op maat. Onze adviseurs hebben in de...
Veel digitaal maar niet alles 2019 Voor relatief eenvoudige taken en vragen bieden we selfservice via het digitale kanaal. Voor complexere taken en vragen bieden we ondersteunende...
Servicelevel onder druk, klanttevredenheid op niveau 2019 De tijdige afhandeling van zowel telefonie als digitale berichten stond in de eerste 8 maanden van 2019 nog onder druk. Ondanks de langere...
Betrekken van klanten 2019 Om onze dienstverlening zo veel mogelijk op de behoeftes en wensen van onze klanten af te stemmen en de klanttevredenheid te verbeteren, luisteren...
Verbeteren dienstverlening aan werkgevers 2019 Vanuit het programma Werkgeversdienstverlening voeren we 7 concrete verbeteringen uit om de dienstverlening aan werkgevers te versterken.