Aantal ontvangen klachten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel toont het aantal ontvangen klachten sinds 2005.
Klachtsoorten In 2018 ontvingen we 7.415 klachten, 8% minder dan in 2017. De tabel laat zien waar de klachten over gingen.
Verbeteracties naar aanleiding van contacten met de Autoriteit... Naar aanleiding van het oordeel van de Autoriteit Persoonsgegevens hebben we belangrijke veranderingen doorgevoerd in de registratie van...
Intensivering op werk gerichte dienstverlening – de balans opgemaakt 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 slaagden we erin steeds meer persoonlijke gerichte dienstverlening aan WW’ers te bieden. De uitbreiding van...
WIA/WGA-dienstverlening 2019 In de eerste 8 maanden van 2019 voerden we 54.154 gesprekken met 22.208 WIA/WGA‑uitkeringsgerechtigden die sinds 2017 onze op werk...
Wajong-dienstverlening 2019 We hebben inmiddels minimaal 1 gesprek gevoerd met 47.841 Wajongers met arbeidsvermogen die niet werken of voor wie niet een...
Inzet re-integratiediensten 2019 De uitgaven voor de inkoop van re‑integratiediensten zijn in de eerste 8 maanden van 2019 uitgekomen op € 57,9 miljoen. De tabel...
Inzet voorzieningen 2019 We hebben in de eerste 8 maanden van 2019 € 48,1 miljoen uitgegeven voor werkvoorzieningen en € 15,8 miljoen voor...
Ondersteuning aan mensen met schulden 2019 In een pilot onderzoeken we onder andere welke mogelijkheden er zijn om klanten met schulden maatwerk te bieden en eventueel aan de gemeente over...